magyar barna sör
Legújabb leletét látva a KK elgondolkozott, nem marad-e ki túlzottan a mainstream média sodrából, elszalasztva például a marketing tájékoztató erejét, hogy mégcsak nem is reklámban, hanem egy boltban találkozik elsőként egy ronggyá píárolt márka legfrissebb tagjával. A gyötrő kételyt végül egy kiadós Google-móka oldotta fel, ami megmutatta, hogy a magyar weben (2007. szeptember 19-én, 13 órakor) összesen egy helyen van találat a "soproni fekete démon" keresőkérdésre, azaz pontosan nulla reklámhátszéllel várja a Heineken Hungária Zrt. izgatott fejlesztőgárdája, hogy legújabb mesterművük vajon magától is bemászik-e a fogyasztói kosárba.
Így van, helyesen gondolják, a fentiek nyomán nem is okozhat meglepetést, hogy véletlenül sem mainstreamnek szánt brandtagról van szó, arról már két hónapja hallanánk, a Soproni ezúttal a barna sörök világába les be krónikusan bárgyú névadásával. A tett önmagában viszont több, mint dicséretes, a KK szívét legalábbis mindig megmelengeti, ha bármilyen, a heterogenitás üdvös darwini állapota felé elinduló lépés mozgatja meg kis hazánk sörpiacát, így a Fekete Démon-szógyomon túllépve belekóstolunk a márkába, ami a fentiek szerint még a saját hírét is megelőző sebességgel terjed a CBA-polcok vadregényes tájain.
(Még nem tudjuk, milyen irányban megy el a kritika egy fél percen belül, ezért előlegezzünk meg gyorsan egy pozitívumot: külalakra tetszetős címkét sikerült végre tervezni, ami azon túl, hogy nem wordartos, mint a piac elemeinek egy tekintélyes hányada, még a bárgyú historizáláson is majdnem túljutott és normális színekkel egy, hangsúlyozottan csak magyar viszonylatban, de dinamikus megjelenést kölcsönzött a sörnek. Csak hát ugye a neve.) Szar minőségű képhez: katt
Most már tényleg az érdekes rész jön, a nyitás és a kóstolás, majd ténymegállapítás, hogy a F. D. ízre a Staropramen Černý tökéleteshez közelítő másolata, amihez képest csak a magyarosabb (sopronibb), leginkább a Kinizsiben kitapintható utóíz ad megkülönböztetést, így most az ízt nem részletezzük, úgyis baromi nehéz a kb. húsz alkalmazható szóból mindig más és más, értelmes mondatot gyártani (nem is szokott sikerülni, mint azt Önök is ellenőrizhetik), viszont ha a KK-nak lenne bármilyen söripari kapcsolata, háttértudása, stb, most néhány érdekes háttérinformációval zárnánk cikkünket a rejtélyes új sörpiaci statisztáról, a fentiek híján viszont csak kedves, szeretett olvasóit bíztatja az oldal a hülye nevű Démon levadászására és személyes tesztelésére.
Alkoholtartalom: 5,2 V/V %
2007. 09. 19.